Header-narrow
Velkommen, Gæst
Brugernavn: Adgangskode: Husk mig

EMNE: Trigeminusforeningens formand Lonni er en heltinde

Trigeminusforeningens formand Lonni er en heltinde 1 år 8 måneder siden #174

Kære alle i denne gruppe.
Jeg har netop nomineret Trigeminusforeningens formand Lonni Uttenthal Jensen som årets heltinde i ugebladet "Søndag".
"Lonni er formand for Trigeminusforeningen.
Trigeminusneruralgi er en kronisk lidelse, der for de fleste er invaliderende. Den giver voldsomme ansigtssmerter.
Lonni fik lidelsen i 1996. Hun havde konstante smerter frem til 2008, da hun endelig fandt et hospital i Tyskland, der foretog operation. Lonni blev gudskelov smertefri.
Det havde været så enkelt blot at glæde sig over sin egen helbredthed, men nej. Lonni valgte at stille op til patientforeneningen og blev formand i 2011.
Siden har Lonni, der i dag er 68 år, brugt 4-6 timer dagligt, 7 dage om ugen på at støtte andre. En sand heltinde!"
Hun behøver flere nomineringer og mere støtte, så hvis nogle af jer er enige med mig, så skriv på www.soendag.dk/heltindepris-afstemning
Det har Lonni - og foreningen fortjent! Håber, at I også vil nominere Lonni på www.soendag.dk/heltindepris-afstemning
Jo flere, vi er, jo mere synlighed kan vi få. Og Lonni kan få den hyldest, hun fortjener.
Sidste redigering: 1 år 8 måneder siden af ulla.
Administratoren har deaktiveret offentlig skriveadgang.
Tid til at oprette siden: 0.119 sekunder